Obsah
Případnou reklamaci svozu odpadu, například nevyvezené nádoby apod., můžete řešit operativně
Případnou reklamaci svozu nádob na odpad můžete nově řešit operativně na telefonním čísle společnosti AVE - 606 685 921.
18. 8. 2021
Mobilní rozhlas Jenštejn - informační kanál pro vás
Doporučujeme zřídit si informační službu Mobilní rozhlas Jenštejn. Tato služba obce je popsána na internetových stránkách www.jenstejn.cz, kde je možné se také jednoduše zaregistrovat.
2. 8. 2021
Praktická informace - čísla sloupů veřejného osvětlení slouží mimo jiné i jednotkám IZS
Informujeme Vás, že čísla, uvedená na štítcích na sloupech veřejného osvětlení, byla i s pozicemi sloupů předána do centrální databáze Integrovaného záchranného systému. Občané a návštěvníci naší obce tak mají možnost využít tohoto "orientačního systému" při nahlašování mimořádné události polici, záchranářům nebo hasičům ČR.
29. 7. 2021
Provozovatel vodovodu a kanalizace společnost VaK Zápy, s.r.o. informuje...
Sdělení o změně způsobu vyúčtování vodného a stočného v obci Jenštejn
21. 7. 2021 Zobrazit více
Nový kontejner na textil nadačního fondu Klokánek přibyl na separačním stání Radonická
Charitativní a ekologický projekt podporuje především Fond ohrožených dětí Klokánek. Odevzdáním použitelných oděvů, obuvi, textilu a hraček do kontejnerů na textil se přímo podílíte na pomoci, jejíž výsledkem je kromě materiální hlavně finanční podpora.
16. 6. 2021 Zobrazit více
V lokalitě Nový Jenštejn byl dne 3. 6. 2021 nalezen svazek dvou klíčů
Uloženo v kanceláři obce dne 4. 6. 2021.
4. 6. 2021
POL POINT je kontaktní místo policie
Policie prezentuje nový způsob komunikace občana s policií.
14. 5. 2021 Zobrazit více
ČEZ distribuce informuje
Vážený zákazníku,
od výlepu plakátů v místě odstávky přecházíme k modernímu elektronickému způsobu informování. Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách elektřiny pohodlně e-mailem nebo SMS? Máte již tuto službu aktivní a chcete zkontrolovat nastavené kontaktní údaje nebo je doplnit a upravit?
Své aktuální kontaktní údaje pro zasílání upozornění si jednoduše nastavíte přímo v Distribučním portálu nebo na www.cezdistribuce.cz/sluzba, kde budete potřebovat pouze 2 údaje, a to IČO a EAN kód odběrného místa. Tento 18místný číselný identifikátor najdete na vyúčtování za elektřinu. U více odběrných míst stačí zadat při registraci služby jeden libovolný EAN a automaticky se Vám nabídnou všechna Vaše další odběrná místa. Ke každé adrese odběrného místa si můžete jednotlivě ale i hromadně nastavit zasílání upozornění na 1 telefonní číslo a až 3 e-mailové adresy. Upozornění na odstávky elektřiny budete dostávat vždy minimálně 15 dní předem a v případě zjištěné poruchy obdržíte navíc i SMS s předpokládanou dobou obnovení dodávek elektřiny. Zákazníci připojení z napěťové hladiny vysokého a velmi vysokého napětí a výrobci mohou registrací této služby přejít z oznamování odstávek doporučeným dopisem na e-maily.
Služba je poskytována zdarma a informace obdržíte včas a bez papírů. S detailními podmínkami poskytování služby se seznámíte zde.
Přerušení dodávek elektřiny se vždy snažíme plánovat pouze v nezbytně nutném rozsahu, zpravidla v pracovní dny a po co nejkratší dobu. Odstávky nám umožňují provádět pravidelnou údržbu a rozvoj elektrické sítě, abychom pro Vás zajistili bezpečnou a spolehlivou dodávku elektřiny.
Krásný den
ČEZ Distribuce
od výlepu plakátů v místě odstávky přecházíme k modernímu elektronickému způsobu informování. Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách elektřiny pohodlně e-mailem nebo SMS? Máte již tuto službu aktivní a chcete zkontrolovat nastavené kontaktní údaje nebo je doplnit a upravit?
Své aktuální kontaktní údaje pro zasílání upozornění si jednoduše nastavíte přímo v Distribučním portálu nebo na www.cezdistribuce.cz/sluzba, kde budete potřebovat pouze 2 údaje, a to IČO a EAN kód odběrného místa. Tento 18místný číselný identifikátor najdete na vyúčtování za elektřinu. U více odběrných míst stačí zadat při registraci služby jeden libovolný EAN a automaticky se Vám nabídnou všechna Vaše další odběrná místa. Ke každé adrese odběrného místa si můžete jednotlivě ale i hromadně nastavit zasílání upozornění na 1 telefonní číslo a až 3 e-mailové adresy. Upozornění na odstávky elektřiny budete dostávat vždy minimálně 15 dní předem a v případě zjištěné poruchy obdržíte navíc i SMS s předpokládanou dobou obnovení dodávek elektřiny. Zákazníci připojení z napěťové hladiny vysokého a velmi vysokého napětí a výrobci mohou registrací této služby přejít z oznamování odstávek doporučeným dopisem na e-maily.
Služba je poskytována zdarma a informace obdržíte včas a bez papírů. S detailními podmínkami poskytování služby se seznámíte zde.
Přerušení dodávek elektřiny se vždy snažíme plánovat pouze v nezbytně nutném rozsahu, zpravidla v pracovní dny a po co nejkratší dobu. Odstávky nám umožňují provádět pravidelnou údržbu a rozvoj elektrické sítě, abychom pro Vás zajistili bezpečnou a spolehlivou dodávku elektřiny.
Krásný den
ČEZ Distribuce
4. 5. 2021 Zobrazit více
Nádoby na třídění odpadu u domu
I letos si můžete pronajmout nádobu k Vašemu domu na separovaný odpad (plast a papír) o objemu 240 l. Nájem je 200 Kč/nádobu/rok a odvoz hradí obec.
28. 4. 2021 Zobrazit více
Přehled služeb, které vám mohou v této době pomoci
Zajištění a dovoz nákupů a obědů, pomoc při oblékání, osobní i duševní hygieně apod. Přišli jste o práci? Psychiatrická pomoc. Podání léků, převazy a pod. Hospicová péče. Zapůjčení pomůcek. Doprava pro seniory.
18. 3. 2021 Zobrazit více